вторник, 12 юли 2016 г.

Свински руладини със зеленуци и гъби

Делимано отново ме зарадваха с много хубави и практични подаръци от серията Деличия:) Изваждаш от кашона Деличия универсален тиган, нямаш търпение да извадиш и грил тигана, следва тенджерата и когато вече си мислиш какви рецепти да приготвиш с прекрасните им продукти и изниква и книгата с вкусни рецепти на Камелия Воче. Радост и емоции...
Започва голямото готвене с удобните и практични продукти на Делимано!
Благодаря ви, Делимано!

Първата рецепта, която ще пробвам в Деличия универсален тиган е свински руладини. Знам, някои ще кажат: пърженето е вредно, но аз веднага опонирам, но и много вкусно :)


Продукти:
  • 4 големи свински вратни пържоли
  • 250 г лапад
  • 1 средно голяма тиквичка
  • 300 г горски гъби кладници
  • олио
  • черен пипер
  • сол

Приготвяне:
Пържолите се начукват и изтъняват. Овкусяват се със сол и черен пипер. 
В тигана на Делимано от серията Деличия се поставя малко мазнина и ароматните гъби. Запържват се до готовност. 


Овкусяват се със сол и малко черен пипер. Готовите гъби се прехвърлят в купа и в тигана се поставят лапад и настърганата тиквичка, полети с няколко лъжици олио. Зеленчуците се готвят до омекване. Посоляват се леко.


Върху пържолите се разпределят лапада с тиквичката, след това в единият край се поставят гъбите. Пържолите се навиват на рула, които се пристягат с конец.
Руладините се поставят в тигана и се запечатват с малко олио до зачервяване.


Поставят се в тавичка, поливат се с 1 ч. ч. вода, покриват се с алуминиево фолио и се поставят в загрята фурна на 250 градуса за 25-30 минути. 
Премахва се фолиото и руладините се запичат до зачервяване. 


Отделеният сос се прецежда, смесва се с 1 с. л. брашно и се поставя на котлона. Сварява се до нужната гъстота.

Руладините се сервират с гарнитура по желание и приготвения сос. 


Аз ги сервирах с любимите ни печени картофи-мидички, чието приготвяне може да видите тук.

С новото покритие Керамика Форте, съдовете от серията Деличия са удобни, практични и незалепящи. Готвенето с тях е удоволствие, като се постигат невероятни готварски резултати.


4 коментара:

  1. Ех че вкусно, Хриси! Още не съм закусила, а вече ми се хапва обяд от тези снимки. Поздрави, мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно предложение! Невероятни снимки...
    За съжаление, този разкош е поднесен с най-голямото ми разочарование - тигана на Деличиа. Моят се изметна. В магазина отказаха да ми го сменят и т.н. Голяма сага, но не за това ми е думата - руладинките са трепач.

    ОтговорИзтриване
  3. Съдовете на Делимано наистина са добри, казвам го от личен опит. Не знам дали точно същият тиган използваш, но предполагам, че са идентични. Страхотна рецепта. Поздрави, Хриси!

    ОтговорИзтриване
  4. Люси, Батето М, Кате, благодаря ви за вниманието и хубавите думи за моите скромни руладини!
    Това е първата рецепта, която приготвям с този тиган и бях много изненадана и възхитена от качествата му. Днес го използвах отново за пържени чушки. Направи ми впечатление, че яденето много бързо се приготвя. За сега съм доволна. Ще споделя още рецепти и мнение с този тиган и останалите продукти от тази серия.
    Хубава вечер и слънчеви дни! :)

    ОтговорИзтриване